Regulamin sklepu internetowego

§1 Postanowienia wstępne

  1. Sklep internetowy PURE, dostępny pod adresem internetowym www.epure.pl, prowadzony jest
    przez Gabrielę Jabłońską prowadzącą działalność gospodarczą pod firmą PURE, wpisaną do
    Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG) prowadzonej przez ministra
    właściwego ds. gospodarki, NIP 7441298989.
  2. Niniejszy Regulamin skierowany jest zarówno do Konsumentów, jak i do Przedsiębiorców
    korzystających ze Sklepu i określa zasady korzystania ze Sklepu internetowego oraz zasady i tryb
    zawierania Umów Sprzedaży z Klientem na odległość za pośrednictwem Sklepu.
    §2 Definicje
  3. Konsument – osoba fizyczna zawierająca ze Sprzedawcą umowę w ramach Sklepu, której
    przedmiot nie jest związany bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową.
  4. Sprzedawca – osoba fizyczna prowadzącą działalność gospodarczą pod firmą PURE, wpisaną
    do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG) prowadzonej przez
    ministra właściwego ds. gospodarki, NIP 7441298989.
  5. Klient – każdy podmiot dokonujący zakupów za pośrednictwem Sklepu.
  6. Przedsiębiorca – osoba fizyczna, osoba prawna i jednostka organizacyjna niebędąca osobą
    prawną, której odrębna ustawa przyznaje zdolność prawną, wykonująca we własnym imieniu
    działalność gospodarczą, która korzysta ze Sklepu.
  7. Sklep – sklep internetowy prowadzony przez Sprzedawcę pod adresem internetowym
    WWW.EPURE.PL
  8. Umowa zawarta na odległość – umowa zawarta z Klientem w ramach zorganizowanego
    systemu zawierania umów na odległość (w ramach Sklepu), bez jednoczesnej fizycznej obecności
    stron, z wyłącznym wykorzystaniem jednego lub większej liczby środków porozumiewania się na
    odległość do chwili zawarcia umowy włącznie.
  9. Regulamin – niniejszy regulamin Sklepu.
  10. Zamówienie – oświadczenie woli Klienta składane za pomocą Formularza Zamówienia i
    zmierzające bezpośrednio do zawarcia Umowy Sprzedaży Produktu lub Produktów ze
    Sprzedawcą.
  11. Konto – konto klienta w Sklepie, są w nim gromadzone są dane podane przez Klienta oraz
    informacje o złożonych przez niego Zamówieniach w Sklepie.
  12. Formularz rejestracji – formularz dostępny w Sklepie, umożliwiający utworzenie Konta.
  13. Formularz zamówienia – interaktywny formularz dostępny w Sklepie umożliwiający złożenie
    Zamówienia, w szczególności poprzez dodanie Produktów do Koszyka oraz określenie warunków
    Umowy Sprzedaży, w tym sposobu dostawy i płatności.
  14. Koszyk – element oprogramowania Sklepu, w którym widoczne są wybrane przez Klienta
    Produkty do zakupu, a także istnieje możliwość ustalenia i modyfikacji danych Zamówienia, w
    szczególności ilości produktów.
  15. Produkt – dostępna w Sklepie rzecz ruchoma/usługa będąca przedmiotem Umowy Sprzedaży
    między Klientem a Sprzedawcą.
  16. Umowa Sprzedaży – umowa sprzedaży Produktu zawierana albo zawarta między Klientem a
    Sprzedawcą za pośrednictwem Sklepu internetowego. Przez Umowę Sprzedaży rozumie się też –
    stosowanie do cech Produktu – umowę o świadczenie usług i umowę o dzieło.
    §3 Kontakt ze Sklepem
  17. Adres Sprzedawcy: ul. Bydgoska 38,14-200, Iława
  18. Adres e-mail Sprzedawcy: kontakt@epure.pl
  19. Numer telefonu Sprzedawcy: +48 530 34 44 14
  20. Numer fax Sprzedawcy: brak
  21. Numer rachunku bankowego Sprzedawcy: bank Millenium 83 1160 2202 0000 0005 1894 9019
  22. Klient może porozumiewać się ze Sprzedawcą za pomocą adresów i numerów telefonów
    podanych w niniejszym paragrafie.
  23. Klient może porozumieć się telefonicznie ze Sprzedawcą w godzinach: 10:00-18:00
    §4 Wymagania techniczne
    Do korzystania ze Sklepu, w tym przeglądania asortymentu Sklepu oraz składania zamówień na
    Produkty, niezbędne są:

a. urządzenie końcowe z dostępem do sieci Internet i przeglądarką internetową
b. aktywne konto poczty elektronicznej (e-mail),
c. w łączona obsługa plików cookies,,
d. zainstalowany program FlashPlayer.
§5 Informacje ogólne

  1. Sprzedawca w najszerszym dopuszczalnym przez prawo zakresie nie ponosi odpowiedzialności
    za zakłócenia w tym przerwy w funkcjonowaniu Sklepu spowodowane siłą wyższą, niedozwolonym
    działaniem osób trzecich lub niekompatybilnością Sklepu internetowego z infrastrukturą techniczną
    Klienta.
  2. Przeglądanie asortymentu Sklepu nie wymaga zakładania Konta. Składanie zamówień przez
    Klienta na Produkty znajdujące się w asortymencie Sklepu możliwe jest albo po założeniu Konta
    zgodnie z postanowieniami § 6 Regulaminu albo przez podanie niezbędnych danych osobowych i
    adresowych umożliwiających realizację Zamówienia bez zakładania Konta. wersja dla sklepów
    prowadzących sprzedaż w złotówkach
  3. Ceny podane w Sklepie s ą podane w polskich złotych i są cenami brutto (uwzględniają podatek
    VAT).
  4. Na końcową (ostateczną) kwotę do zapłaty przez Klienta składa się cena za Produkt oraz koszt
    dostawy (w tym opłaty za transport, dostarczenie i usługi pocztowe), o której Klient jest
    informowany na stronach Sklepu w trakcie składania Zamówienia, w tym także w chwili wyrażenia
    woli związania się Umową Sprzedaży.
  5. W przypadku Umowy obejmującej prenumeratę lub świadczenie usług na czas nieoznaczony
    końcową (ostateczną) ceną jest łączna cena obejmująca wszystkie płatności za okres
    rozliczeniowy.
  6. Gdy charakter przedmiotu Umowy nie pozwala, rozsądnie oceniając, na wcześniejsze obliczenie
    wysokości końcowej (ostatecznej) ceny, informacja o sposobie, w jaki cena będzie obliczana, a
    także o opłatach za transport, dostarczenie, usługi pocztowe oraz o innych kosztach, będzie
    podana w Sklepie w opisie Produktu.
    §6 Zakładanie Konta w Sklepie
  7. Aby założyć Konto w Sklepie, należy wypełnić Formularz rejestracji. Niezbędne jest podanie
    następujących danych : imię, nazwisko, adres pocztowy, adres email, numer telefonu.
  8. Założenie Konta w Sklepie jest darmowe.
  9. Logowanie się na Konto odbywa się poprzez podanie loginu i hasła ustanowionych w
    Formularzu rejestracji.
  10. Klient ma możliwość w każdej chwili, bez podania przyczyny i bez ponoszenia z tego tytułu
    jakichkolwiek opłat usunąć Konto poprzez wysłanie stosownego żądania do Sprzedawcy, w
    szczególności za pośrednictwem poczty elektronicznej lub pisemnie na adresy podane w § 3.
    §7 Zasady składania Zamówienia
    W celu złożenia Zamówienia należy:
  11. zalogować się do Sklepu (opcjonalnie) ;
  12. wybrać Produkt będący przedmiotem Zamówienia, a następnie kliknąć przycisk „Do koszyka”
    (lub równoznaczny) ;
  13. zalogować się lub skorzystać z możliwości złożenia Zamówienia bez rejestracji;
  14. jeżeli wybrano możliwość złożenia Zamówienia bez rejestracji – wypełnić Formularz zamówienia
    poprzez wpisanie danych odbiorcy Zamówienia oraz adresu, na który ma nastąpić dostawa
    Produktu, wybrać rodzaj przesyłki (sposób dostarczenia Produktu), wpisać dane do faktury, jeśli są
    inne niż dane odbiorcy Zamówienia,
  15. kliknąć przycisk “Zamawiam i płacę”/kliknąć przycisk “Zamawiam i płacę” oraz potwierdzić
    zamówienie.
  16. wybrać jeden z dostępnych sposobów płatności i w zależności od sposobu płatności, opłacić
    zamówienie w określonym terminie, z zastrzeżeniem § 8 pkt 3.
    §8 Oferowane metody dostawy oraz płatności
  17. Klient może skorzystać z następujących metod dostawy lub odbioru zamówionego Produktu:
    a. Przesyłka pocztowa, przesyłka pocztowa pobraniowa,
    b. Przesyłka kurierska, przesyłka kurierska pobraniowa,
    c. Paczkomaty, paczkomaty przesyłka pobraniowa.
  18. Klient może skorzystać z następujących metod płatności:

a. Płatność przy odbiorze b. Płatność za pobraniem c. Płatność przelewem na konto Sprzedawcy
d. Płatności elektroniczne e. Płatność kartą płatniczą.

  1. Szczegółowe informacje na temat metod dostawy oraz akceptowalnych metod płatności
    znajdują się za stronach Sklepu.
    §9 Wykonanie umowy sprzedaży
  2. Zawarcie Umowy Sprzedaży między Klientem a Sprzedawcą następuje po uprzednim złożeniu
    przez Klienta Zamówienia za pomocą Formularza zamówienia w Sklepie internetowym zgodnie z §
    7 Regulaminu.
  3. Po złożeniu Zamówienia Sprzedawca niezwłocznie potwierdza jego otrzymanie oraz
    jednocześnie przyjmuje Zamówienie do realizacji. Potwierdzenie otrzymania Zamówienia i jego
    przyjęcie do realizacji następuje poprzez przesłanie przez Sprzedawcę Klientowi stosownej
    wiadomości e-mail na podany w trakcie składania Zamówienia adres poczty elektronicznej Klienta,
    która zawiera co najmniej oświadczenia Sprzedawcy o otrzymaniu Zamówienia i o jego przyjęciu
    do realizacji oraz potwierdzenie zawarcia Umowy Sprzedaży. Z chwilą otrzymania przez Klienta
    powyższej wiadomości e-mail zostaje zawarta Umowa Sprzedaży między Klientem a Sprzedawcą.
  4. W przypadku wyboru przez Klienta: a. płatności przelewem, płatności elektronicznych albo
    płatności kartą płatniczą, Klient obowiązany jest do dokonania płatności w terminie 7 dni
    kalendarzowych od dnia zawarcia Umowy Sprzedaży – w przeciwnym razie zamówienie zostanie
    anulowane. b.płatności za pobraniem przy odbiorze przesyłki, Klient obowiązany jest do dokonania
    płatności przy odbiorze przesyłki.
  5. Jeżeli Klient wybrał sposób dostawy inny niż odbiór osobisty, Produkt zostanie wysłany przez
    Sprzedawcę w terminie wskazanym w jego opisie.
  6. Początek biegu terminu dostawy Produktu do Klienta liczy się w następujący sposób: a. W
    przypadku wyboru przez Klienta sposobu płatności przelewem, płatności elektroniczne lub kartą
    płatniczą – od dnia uznania rachunku bankowego Sprzedawcy. b. W przypadku wyboru przez
    Klienta sposobu płatności za pobraniem – od dnia zawarcia Umowy Sprzedaży,
    § 10 Prawo odstąpienia od umowy
  7. Konsument może w terminie 14 dni odstąpić od Umowy Sprzedaży bez podania jakiejkolwiek
    przyczyny.
  8. Bieg terminu określonego w ust. 1 rozpoczyna się od dostarczenia Produktu Konsumentowi lub
    wskazanej przez niego osobie innej niż przewoźnik.
  9. W przypadku Umowy, która obejmuje wiele Produktów, które s ą dostarczane osobno, partiami
    lub w częściach, termin wskazany w ust. 1 biegnie od dostawy ostatniej rzeczy, partii lub części.
  10. W przypadku Umowy, która polega na regularnym dostarczaniu Produktów przez czas
    oznaczony (prenumerata), termin wskazany w ust. 1 biegnie od objęcia w posiadanie pierwszej z
    rzeczy.
  11. Konsument może odstąpić od Umowy, składając Sprzedawcy oświadczenie o odstąpieniu od
    Umowy. Do zachowania terminu odstąpienia od Umowy wystarczy wysłanie przez Konsumenta
    oświadczenia przed upływem tego terminu. wersja dla sklepów, w których kupujący może przesłać
    oświadczenie o odstąpieniu od umowy w dowolny sposób
  12. O świadczenie może być wysłane za pomocą tradycyjnej poczty, faxem bądź drogą
    elektroniczną poprzez przesłanie oświadczenia na adres e-mail Sprzedawcy lub przez złożenie
    oświadczenia na stronie internetowej Sprzedawcy – dane kontaktowe Sprzedawcy zostały
    określone w § 3. Oświadczenie można złożyć również na formularzu, którego wzór stanowi
    załącznik nr 1 do niniejszego Regulaminu oraz załącznik do ustawy z dnia 30 maja 2014 roku o
    prawach konsumenta, jednak nie jest to obowiązkowe.
  13. W przypadku przesłania oświadczenia przez Konsumenta drogą elektroniczną, Sprzedawca
    niezwłocznie prześle Konsumentowi na podany przez Konsumenta adres e-mail potwierdzenie
    otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od Umowy.
  14. Skutki odstąpienia od Umowy: a. W przypadku odstąpienia od Umowy zawartej na odległość
    Umowę uważa się za niezawartą. b. W przypadku odstąpienia od Umowy Sprzedawca zwraca
    Konsumentowi niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia
    Konsumenta o odstąpieniu od Umowy, wszystkie dokonane przez niego płatności, w tym koszty
    dostarczenia rzeczy, z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez
    Konsumenta sposobu dostarczenia innego niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany
    przez Sprzedawcę. c. Zwrotu płatności Sprzedawca dokona przy użyciu takich samych metod
    płatności, jakie zostały przez Konsumenta użyte w pierwotnej transakcji, chyba że Konsument

wyraźnie zgodził się na inne rozwiązanie, które nie będzie się wiązało dla niego z żadnymi
kosztami. d. Sprzedawca może wstrzymać się ze zwrotem płatności do czasu otrzymania Produktu
z powrotem lub do czasu dostarczenia mu dowodu jego odesłania, w zależności od tego, które
zdarzenie nastąpi wcześniej. e. Konsument powinien odesłać Produkt na adres Sprzedawcy
podany w niniejszym Regulaminie niezwłocznie, nie później niż 14 dni od dnia, w którym
poinformował Sprzedawcę o odstąpieniu od Umowy. Termin zostanie zachowany, jeśli Konsument
odeśle Produkt przed upływem terminu 14 dni. f. Konsument ponosi bezpośrednie koszty zwrotu
Produktu, także koszty zwrotu Produktu, jeśli ze względu na swój charakter Produkt ten nie mógł
zostać w zwykłym trybie odesłany pocztą. g. Konsument odpowiada tylko za zmniejszenie wartości
Produktu wynikające z korzystania z niego w sposób inny niż było to konieczne do stwierdzenia
charakteru, cech i funkcjonowania Produktu.

  1. W przypadku gdy ze względu na charakter Produktu nie może on zostać odesłany w zwykłym
    trybie pocztą, informacja o tym, a także o kosztach zwrotu Produktu, będzie się znajdować w
    opisie Produktu w Sklepie.
  2. Prawo do odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje Konsumentowi w
    odniesieniu do Umowy: a. w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana,
    wyprodukowana według specyfikacji Konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego
    zindywidualizowanych potrzeb, b. w której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w
    zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na
    ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po
    dostarczeniu, c. w które przedmiotem świadczenia jest rzecz ulegająca szybkiemu zepsuciu lub
    mająca krótki termin przydatności do użycia, d. o świadczenie usług, jeżeli Sprzedawca wykonał w
    pełni usługę za wyraźną zgodą Konsumenta, który został poinformowany przez rozpoczęciem
    świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez Sprzedawcę utraci prawo odstąpienia od Umowy,
    e. w którym cena lub wynagrodzenie zależy od wahań na rynku finansowym, nad którym
    Sprzedawca nie sprawuje kontroli, i które mogą wystąpić przed upływem terminu do odstąpienia
    od Umowy, f. w której przedmiotem świadczenia są rzeczy, które po dostarczeniu, ze względu na
    swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami, g. w której przedmiotem
    świadczenia są napoje alkoholowe, których cena została uzgodniona przy zawarciu umowy
    sprzedaży, a których dostarczenie może nastąpić dopiero po upływie 30 dni i których wartość
    zależy od wahań na rynku, nad którymi Sprzedawca nie ma kontroli, h. w której przedmiotem
    świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w
    zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu, i. o
    dostarczanie dzienników, periodyków lub czasopism, z wyjątkiem umowy o prenumeratę, j. o
    dostarczenie treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli spełnianie
    świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą Konsumenta przed upływem terminu do odstąpienia
    od umowy i po poinformowaniu go przez Sprzedawcę o utracie prawa odstąpienia od Umowy,
    § 11 Reklamacja i gwarancja
  3. Umową Sprzedaży objęte są nowe Produkty.
  4. Sprzedawca jest obowiązany dostarczyć Klientowi rzecz wolną od wad.
  5. W przypadku wystąpienia wady zakupionego u Sprzedawcy towaru Klient ma prawo do
    reklamacji w oparciu o przepisy dotyczące rękojmi w kodeksie cywilnym. wersja dla sklepów, w
    których kupujący może złożyć reklamację pisemnie lub na adres mailowy przedsiębiorcy
  6. Reklamację należy zgłosić pisemnie lub drogą elektroniczną na podane w niniejszym
    Regulaminie adresy Sprzedawcy.
  7. Zaleca się, aby w reklamacji zawrzeć m.in. zwięzły opis wady, okoliczności (w tym datę) jej
    wystąpienia, dane Klienta składającego reklamację, oraz żądanie Klienta w związku z wadą
    towaru.
  8. Sprzedawca ustosunkuje się do żądania reklamacyjnego niezwłocznie, nie później niż w
    terminie 14 dni, a jeśli nie zrobi tego w tym terminie, uważa się, że żądanie Klienta uznał za
    uzasadnione.
  9. Towary odsyłane w ramach procedury reklamacyjnej należy wysyłać na adres podany w § 3
    niniejszego Regulaminu.
  10. W przypadku, gdy na Produkt została udzielona gwarancja, informacja o niej, a także jej treść,
    będą zawarte przy opisie Produktu w Sklepie.
    § 12 Pozasądowe sposoby rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń
  11. Szczegółowe informacje dotyczące możliwości skorzystania przez Konsumenta z
    pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń oraz zasady dostępu
    do tych procedur dostępne są w siedzibach oraz na stronach internetowych powiatowych
    (miejskich) rzeczników konsumentów, organizacji społecznych, do których zadań statutowych
    należy ochrona konsumentów, Wojewódzkich Inspektoratów Inspekcji Handlowej oraz pod
    następującymi adresami internetowymi Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów:
    http://www.uokik.gov.pl/ spory_konsumenckie.php; http://www.uokik.gov.pl/
    sprawy_indywidualne.php http://www.uokik.gov.pl/ wazne_adresy.php.
  12. Konsument posiada następujące przykładowe możliwości skorzystania z pozasądowych
    sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń: oraz a. Konsument uprawniony jest
    do zwrócenia si ę do stałego polubownego sądu konsumenckiego, o którym mowa w art. 37
    ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o Inspekcji Handlowej (Dz.U. z 2014 r. poz. 148 z późn. zm.), z
    wnioskiem o rozstrzygnięcie sporu wynikłego z Umowy zawartej ze Sprzedawcą. b. Konsument
    uprawniony jest do zwrócenia si ę do wojewódzkiego inspektora Inspekcji Handlowej, zgodnie z
    art. 36 ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o Inspekcji Handlowej (Dz.U. z 2014 r. poz. 148 z późn.
    zm.), z wnioskiem o wszczęcie postępowania mediacyjnego w sprawie polubownego zakończenia
    sporu między Konsumentem a Sprzedawcą. c. Konsument może uzyskać bezpłatną pomoc w
    sprawie rozstrzygnięcia sporu między nim a Sprzedawcą, korzystając także z bezpłatnej pomocy
    powiatowego (miejskiego) rzecznika konsumentów lub organizacji społecznej, do której zadań
    statutowych należy ochrona konsumentów (m.in. Federacja Konsumentów, Stowarzyszenie
    Konsumentów Polskich).
    § 12 Dane osobowe w Sklepie internetowym
  13. Administratorem danych osobowych Klientów zbieranych za pośrednictwem Sklepu
    internetowego jest Sprzedawca.
  14. Dane osobowe Klientów zbierane przez administratora za pośrednictwem Sklepu internetowego
    zbierane są w celu realizacji Umowy Sprzedaży, a jeżeli Klient wyrazi na to zgodę – także w celu
    marketingowym.
  15. Odbiorcami danych osobowych Klientów Sklepu internetowego mogą być: a. W przypadku
    Klienta, który korzysta w Sklepie internetowym ze sposobu dostawy przesyłką pocztową lub
    przesyłką kurierską, Administrator udostępnia zebrane dane osobowe Klienta wybranemu
    przewoźnikowi lub pośrednikowi realizującemu przesyłki na zlecenie Administratora. b. W
    przypadku Klienta, który korzysta w Sklepie internetowym ze sposobu płatności elektronicznych
    lub kartą płatniczą Administrator udostępnia zebrane dane osobowe Klienta, wybranemu
    podmiotowi obsługującemu powyższe płatności w Sklepie internetowym.
  16. Klient ma prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania.
  17. Podanie danych osobowych jest dobrowolne, aczkolwiek niepodanie wskazanych w
    Regulaminie danych osobowych niezbędnych do zawarcia Umowy Sprzedaży skutkuje brakiem
    możliwości zawarcia tejże umowy.
    § 13 Postanowienia końcowe
  18. Umowy zawierane poprzez Sklep internetowy zawierane są w języku polskim.
  19. Sprzedawca zastrzega sobie prawo do dokonywania zmian Regulaminu z ważnych przyczyn to
    jest: zmiany przepisów prawa, zmiany sposobów płatności i dostaw – w zakresie, w jakim te
    zmiany wpływają na realizację postanowień niniejszego Regulaminu. O każdej zmianie
    Sprzedawca poinformuje Klienta z co najmniej 7 dniowym wyprzedzeniem. 3. W sprawach
    nieuregulowanych w niniejszym Regulaminie mają zastosowanie powszechnie obowiązujące
    przepisy prawa polskiego, w szczególności: Kodeksu cywilnego; ustawy o świadczeniu usług
    drogą elektroniczną; ustawy o prawach konsumenta, ustawy o ochronie danych osobowych. 4.
    Klient ma prawo skorzystać z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia
    roszczeń. W tym celu może złożyć skargę za pośrednictwem unijnej platformy internetowej ODR
    dostępnej pod adresem: http://ec.europa.eu/consumers/odr/.

Zwroty i reklamacje

Biorąc 100% odpowiedzialność za jakość naszych produktów dajemy Państwu opcję zwrotu
towaru w uzasadnionych przypadkach. W takiej sytuacji prosimy o kontakt w przeciągu 10 dni
roboczych od daty zakupu.
Wysłany przez nas kurier odbierze od Państwa produkt (koniecznie z paragonem).

środki zostaną zwrócone na wskazane konto w przeciągu 5 dni roboczych.
Adres do zwrotów:
AG PHARM SP. Z O.O. Ul. Batorego 126A , 65-001 Zielona Góra
nr. tel. +48 530 34 44 14
mail : [email protected]